Nef, dünyanın en fazla taraftar sayısına sahip spor kulüplerinden FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru oldu. 3 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında Nef ve FC Barcelona ortak projeler gerçekleştirilecek.  

Nef ve FC Barcelona ortak sosyal projeler gerçekleştirecek


Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur‘un ve FC Barcelona CRO’su (Chief Revenue Officer - Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo’nun katıldığı bir basın toplantısıyla açıklanan sponsorluk kapsamında Nef, FC Barcelona’nın isim ve logo kullanım haklarının yanı sıra, reklam ve tanıtım aktivitelerinde Barcelona takımı ve oyuncularının görsel kullanım haklarına sahip olacak. Dijital ve geleneksel pazarlama, ortak logolu ürün üretimi  ve satışı, promosyonel haklar, aktivite ve etkinlik hakları da Nef’in sponsorluk kapsamında sahip olduğu haklardan bazıları. Anlaşma ile FC Barcelona’nın Türkiye’deki büyümesi güçlenirken, Nef ile birlikte bu stratejik pazardaki mevcudiyeti de büymeye devam edecek.
 

Ayrıca Nef Vakfı ve FC Barcelona Vakfı, ortak projeler geliştirerek sosyal sorumluluk bilincini sporun gücüyle yaymak için çalışacak. İki taraf Türkiye’de ilk resmi FC Barcelona mağazasının açılması konusunda ortak adım atabileceklerini de belirtti.  

“Nef, FC Barcelona’nın Türkiye’deki algısını güçlendirecek”


Basın toplantısında konuşan FC Barcelona CRO’su (Chief Revenue Officer - Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo; Nef ile imzalanan sponsorluk anlaşmasının FC Barcelona için büyük öneme sahip olan Türkiye pazarında daha da güçlenme sağlayacağını belirtti. Francesco CalvoNef gibi sektöründe lider bir firma ile ortaklığımızın aynı zamanda FC Barcelona’nın Türkiye’deki sayısız taraftarıyla daha da yakınlaşmamıza vesile olacağına inanıyoruz” dedi.
 

“Futbolun birleştirici gücüne inanıyoruz”


Sporun toplumsal açıdan birleştirici gücüne dikkat çeken Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “İnsanlar, dünyanın dört bir yanında bu oyunun peşinde yan yana durabiliyor, birlik olabiliyorlar. Bu açıdan futbol, ihtiyaç duyulan toplumsal duyguları artırması açısından önemli bir spor. Biz de Nef olarak sporun bu birleştirici gücüne inanıyoruz. 2016 yılında Galatasaray’ın ana sponsoru olmuştuk. Şimdi de dünyada en çok taraftarı olan spor kulübü FC Barcelona’ya, sponsorluğumuzla futbolun birleştirici gücüne katkı sunmayı amaçladık” dedi. Timur ayrıca bu işbirliğinin Nef’in uluslararası markalaşma hedefinde önemli bir adım olduğunu da sözlerine ekledi. 
Nef
Yazar

Nef

Etiketler

Gizlilik İlkeleri & Kullanım Koşulları

Nef’in web formunu dolduran müşteri tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla üyeye iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla kullanıcıya ulaşma hakkı bulunmaktadır. Müşteri, Nef’in web sitesinden bilgi formu doldururken ve/veya başka yollarla geçmişte vermiş olduğu ve/veya gelecekte vereceği kişisel ve alışveriş bilgilerinin ve alışveriş ve/veya tüketici davranış bilgilerinin yukarıdaki amaçlarla toplanmasına, kullanılmasına ve arşivlenmesine izin verdiğini beyan ve kabul eder. Müşteri kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinin devam etmemesini ve veri paylaşım tercihlerini değiştirmek isterse bu talebini Nef’in info@nef.com.tr adresine iletebilir.