Bir Nefeste Başarı Hikayesi: Nef

7 yıllık hikayesine onlarca başarıyı sığdırabilen ve rotasını daima  yeniliğe çeviren Nef, kısa sürede inşa etmeyi başardığı güçlü hikayesini, her adımında yeni başarıları ekleyerek yazmaya devam ediyor. Peki, bu hikaye nasıl başladı ve ne şekilde devam ediyor? Ayrıntılar yazımızda...


7 yıl gibi bir sürede dünya markası olmayı başardığımız bu hikayenin, bizim gurur ve özveriyle taşımaya devam edeceğimiz bir tamlamaya evrilerek ‘başarı hikayesi’ne dönüşmesinin ardında birçok sebep var: Mükemmeliyetçilik, yenilikçilik, şeffaflık ve öncü olmak ise bunlardan bazıları. Vardığımız noktadan önce başlangıç noktamızdan yola çıkıyoruz. Bu kez sizlerle birlikte, size aktarmak dileğiyle…

Fark Yaratmanın Gücü

Nef’in hikayesdini tek bir cümleyle özetlememiz gerekirse, tek bir cümle yeterli olacaktır; “Hayatta aldığımızı, aşkla hayata geri verme çabası.”Ticari hayatına 1991 yılında Timur Gayrimenkul Geliştirme Yapı ve Yatırım A.Ş. çatısı altında başlayan Nef, Türkiye ve yurt dışında gayrimenkul geliştirmek amacıyla kuruldu. 2007 yılında Timur Gayrimenkul Geliştirme Yapı ve Yatırım A.Ş. unvanını alan şirketin vizyon ve misyon değerleri arasında; topluma ve ülkeye değer katmak, artı değer yaratmak, sürekli gelişim ve paydaşların mutluluğu bulunuyordu. Günümüze dek bu değerler artarak şekillendi ve elbette listemize yeni değerler eklendi. Piyasaya girdiği 2010 yılından bu yana asıl amacı “hayattan aldığını hayata verme” sorumluluğu ile sosyal, kültürel, çevresel ve ekonomik fayda sağlamayı hedefliyoruz.

Paylaşılabilir ve Prestijli

Yeniliklere açık olmak kadar, bu yenilikleri paylaşılabilir kılmak da önemlidir. Bu anlamda, yarattığınız ürün ya da tasarımların gerçek hedeflerine varabilmeleri için manevi olduğu kadar maddi anlamda da herkes için ulaşılabilir olmaları gerekir. Ulaşılabilir lüksü gayrimenkul sektörüne uygulayan Nef; farklı lokasyonlarda farklı ihtiyaçlara cevap veren projeler üretti. Bu lokasyonları belirlerken yıllar içerisinde değerini katlayacak ve projeleri her anlamda taşıyabilecek prestijli noktaları seçmeye özen gösterdi.

Daima Yeni

Diğer yandan nicelikte farklı olan bu projelerin inovasyonlar anlamında aynı gücü taşımasına da özen gösterdi. Bu yeniliklerin aynı zamanda, takip eden 5-10 yıl içerisinde de “yeni” kalabilmesini amaçladı ve Nef Foldhome, Nef Foldoffice, Nef Garantili Proje gibi 18 patent ve faydalı ürünü gayrimenkul sektörüne kazandırmayı başardı. Böylece “Dünyanın En İyi Projesi” ve “Avrupa’nın En İnovatif Şirketi” gibi ödüllerin de aralarında olduğu sayısız başarıya imza atmış oldu. Bu yenilikleri canlı tutabilmek için “marka olma” hedefinden şaşmadı ve iş birliklerinde de “marka” unvanını sonuna dek hak eden paydaşlarına yer verdi. FC Barcelona ve Galatasaray Spor Kulübü sponsorluğu, EBRD ve İş GYO gibi devlerle iş birliğinin yanı sıra Nef projelerinde de dünyanın en iyi 20 tasarımcısından 12'siyle çalışma fırsatı yakaladı. Bentley'e hayat veren Dror Benshetrit, Coca-Cola ve Diesel'in tasarımcısı Sébastien Agneessens, Dom Perignon ve Swaroski'nin tasarımcısı Harry Allen gibi ünlü tasarımcıların yanında Foster+Partners, SOM ve HOK, Türkiye'nin ünlü mimarlarından Emre Arolat ve ünlü İtalyan moda evlerinin yaratıcıları Missoni ve Etro da bu yeniliklere kucak açarken Nef’in önemli paydaşlarından yalnızca birkaçıydı.

Güvenilir Bir Yol Arkadaşı

Nef’in tüm başarılarının ardında yatan bir diğer önemli özelliği ise yola çıktığı ilk günden bu yana her daim güven veren bir marka olmasıydı. Müşteri memnuniyetini %94 oranda yakalayabilen ender markalardan biri olan Nef, kurulduğu günden bu yana geliştirdiği 30 projeyle sektörde en çok konut projesi üreten firma olarak da biliniyor. Bu köklü güvenin bir sonucu olarak da projelerin tamamı, lansman sürelerinde satışı tamamlıyor ve kısa süre içerisinde sahipleriyle buluşma şansına erişiyor. Üstelik Nef’in hayalleri, Türkiye ile sınırlı kalmıyor. 5 yıl içinde ABD ve Avrupa’nın 10 metropolünde yer almayı hedefleyen Nef, başta New York ve Chicago olmak üzere Berlin, Frankfurt ve Londra için de projeler oluşturuyor. 6 ülkedeki büyük metropollerde sektörel ihtiyaçları analiz etmek için uzman kişi ve kurumlarla çeşitli anketler ve araştırmalar yapmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetiyle birlikte çalışanlarının da destek ve ilgisini daima yanında hisseden bir marka olarak hem maddi hem de manevi yönden çalışanlarına her türlü desteği sunmaktan da geri kalmıyor.

Tüm bunlar bir araya geldiğinde; 7 yılı aşkın bir süredir devam eden bu yolculuğun, her yeni adımında daha da güçlenmesi ve yenilikleri yolundan eksik etmemesi pek şaşırtıcı olmuyor. Çünkü Nef; eviniz ya da ofisinizin, sizi dört duvar arasına alan basit mekanlardan ziyade incelikle düşünülmüş detaylar ve bağlı kaldığı yeniliklerle hayat bulan, yaşayan yerler olduğunu biliyor.

12.06.2018 - Teknoloji
Mimari, Tasarım, İnovasyon